Di Sebalik Tabir di Love & Lemons

Pernah terfikir bagaimana kami menghasilkan resipi? Ketahui di bawah! Saya menjawab beberapa soalan anda yang paling biasa dalam intip di sebalik tabir ini.


Phoebe memukul sos dan Jeanine memotong ketumbar di kaunter dapur

Hei, selamat hari Selasa! Kami menyiarkan banyak resipi di sini, tetapi sudah lama saya tidak memberi anda kemas kini tentang proses kami di belakang tabir di Love & Lemons. Saya fikir saya akan mengambil siaran hari ini untuk memberi anda gambaran sekilas ke dapur Love & Lemons dan menjawab beberapa soalan yang sering saya dapat daripada pembaca seperti anda!

Saya memulakan Love & Lemons pada tahun 2011 sebagai tempat untuk berkongsi resipi bermusim dan cerita memasak tentang suami saya Jack dan saya. Saya memasak, dan Jack dan saya akan mengambil gambar resipi dari dapur rumah kami, kemudian di Austin, Texas. Flash ke hadapan 11(!) tahun hingga sekarang, dan Love & Lemons telah berkembang sedikit. Untuk satu, kami tinggal di Chicago, dan baru-baru ini kami mula bekerja dengan yang menakjubkan juru gambar dan penggaya makanan yang mengambil gambar untuk blog dan pasukan video berbakat yang mencipta video resepi. Saya juga tidak lagi memasak sendiri. Sebaliknya, saya bekerjasama dengan editor kanan dan pembangun resipi Love & Lemons, Phoebe, untuk menguji dan menyempurnakan setiap resipi.


Jeanine memegang kuali dengan kembang kol panggang keseluruhan dan periuk sup Phoebe di atas dapur

Phoebe telah bekerja dengan kami sejak 2018, ketika saya sedang menulis Cinta & Lemon Setiap Hari. Dia mula menguji resipi dan membuat persediaan untuk sesi pemotretan kami dan kini bekerja pada hampir setiap aspek Love & Lemons! Beberapa fakta menarik tentang dia:

  • Phoebe berasal dari Wisconsin tetapi kini tinggal di Chicago.
  • Dia menceburi bidang memasak bermusim selepas bekerja pada musim panas di ladang sayur organik.
  • Salad dan hidangan utama sayuran adalah resipi kegemarannya untuk dikembangkan.
  • Tetapi dia juga tidak akan pernah menolak pencuci mulut.

Soal Jawab Pembaca

Bagaimana anda menghasilkan resipi?
Kami sentiasa berfikir secara bermusim, dan hasil musim puncak adalah titik permulaan untuk kebanyakan resipi kami. Pada musim luruh, sebagai contoh, kita tahu kita akan mahu menampilkan beberapa jenis skuasy, serta epal, pucuk Brussels, dan sudah tentu labu. Kami juga cuba menawarkan resipi yang kami tahu pembaca akan dapati berguna pada masa yang berbeza dalam setahun, seperti resipi penyediaan hidangan pada bulan September atau lauk sebelum Kesyukuran. (Jika anda mempunyai permintaan resipi, beritahu kami!) Kami juga mendapat inspirasi daripada hidangan restoran. Mustahil untuk saya pergi Dengan, Kopi Sotong, Tali Layang-layang Cantinaatau Pantai Kiri di Chicago tanpa mahu mencuba hidangan baru!

Phoebe dan saya duduk setiap beberapa bulan dan memilih satu set resipi yang ingin kami usahakan. Dari situ, kami membuat jadual ujian dan melakukan apa-apa penyelidikan yang diperlukan tentang latar belakang atau ramuan hidangan. Akhirnya, kita mula memasak!

Adakah anda menguji setiap resipi?
Ya! Phoebe dan saya menguji bersama-sama hampir setiap hari dalam seminggu, dan kadang-kadang kami juga membahagikan dan menakluk sendiri. Sesetengah resipi berjaya selepas hanya satu atau dua ujian, manakala yang lain memerlukan tiga atau lebih. Kami membuat kaserol kacang hijau ini mungkin lima kali setahun kami membangunkannya. Kami berdua tidak makan kaserol kacang hijau pada Thanksgiving tahun itu – kami telah makan terlalu banyak pada minggu-minggu menjelangnya! Resipi membakar juga cenderung mengambil masa yang lebih lama. Kami makan banyak pai ceri musim panas ini dan kek sos epal pada musim gugur yang lalu!

Apa yang berlaku kepada sisa makanan?
Kami makan mereka! Phoebe berkongsi beberapa sisa makanan dengan teman lelakinya Alex, dan Jack, Ollie, dan saya makan selebihnya. Seperti yang anda jangkakan, peti sejuk sangat berguna apabila kami terpaksa melakukan banyak ujian resipi. Hanya pada masa yang sangat jarang kita mengalami kegagalan yang sangat epik sehingga akhirnya menjadi dilambung (melihat anda, mufin pengisar tahun 2020).


Phoebe mengacau periuk di atas dapur dan Jeanine memotong cendawan di kaunter

Apakah resipi kegemaran anda di blog?
Jeanine: Steak Kembang Kol Panggang dengan Arugula Pesto
Phoebe: Salad Citrus dengan Adas & Avocado

Jika anda hanya boleh mempunyai 3 rempah ratus di dapur anda, yang manakah akan anda pilih?
Jeanine: Paprika salai, jintan putih, dan ketumbar
Phoebe: Za’atar, serbuk cili, dan kayu manis

Apakah sayuran musim gugur kegemaran anda?
Jeanine: Keledek
Phoebe: skuasy halus

Bagaimana pula dengan makanan keselesaan kegemaran untuk musim gugur?
Jeanine: Sup Skuasy Butternut dan Salad Ubi Manis ini
Phoebe: Parmesan Terung atau pasta skuasy berkrim ini

Adakah anda menulis buku masakan lain?
Nantikan!

Kami berharap anda melihat kepada Love & Lemons untuk inspirasi sayuran setiap hari dan anda suka memasak resipi kami di rumah anda. Terima kasih untuk membaca!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *