Kimpton Angler’s Hotel South Beach: Jadual Perjalanan Pencinta Makanan

Kimpton Angler’s Hotel South Beach ialah hotel butik yang terletak di tengah-tengah Miami, Florida, hanya beberapa langkah dari pantai. Selain suite yang bergaya dan pemandangan yang mengagumkan, Kimpton Angler’s menawarkan barisan pengalaman bersantap yang tiada tandingannya.

Banyak hidangan yang kami nikmati adalah hidangan istimewa Miami Spice. semasa Bulan-bulan Restoran Rempah Miamitetamu boleh menikmati hidangan tiga hidangan di pelbagai restoran kelas atas di seluruh kawasan Miami yang lebih luas, dengan hanya $28 untuk sarapan tengah hari dan makan tengah hari, atau $48 untuk makan malam.

Kami dijemput untuk menginap di Kimpton Angler’s untuk merasai pengalaman di hotel dari perspektif seorang penggemar makanan, dan kami tidak kecewa. Berikut ialah jadual perjalanan penggemar makanan kami untuk Kimpton Angler’s Hotel South Beach.

Daftar masuk

Langkah pertama dalam penginapan anda yang tidak dapat dilupakan di Kimpton Angler’s ialah mendaftar masuk! Kami menginap di Bilik Tetamu Deluxe King. Bilik itu luas dan moden, menawarkan ruang yang sesuai untuk duduk dan berehat.

Bilik mandi di Kimpton Angler’s mempunyai bilik pancuran mandian yang besar dengan jubin yang bergaya di seluruh kawasan.

Bilik kami mempunyai balkoni penuh dengan pemandangan indah Washington Ave di Miami (hanya dua blok dari pantai).

Makan tengah hari di Seawell Fish N’ Oyster

Sebaik sahaja anda mempunyai masa untuk duduk di dalam bilik anda, sudah tiba masanya untuk makan tengah hari. Seawell Fish N’ Oyster ialah restoran makanan laut Amerika moden yang terletak di Kimpton Angler’s South Beach. Seawell Fish N’ Oyster ialah restoran yang mengambil bahagian semasa Miami Spice Restaurant Months, dan kami cukup bertuah untuk memulakan perjalanan penggemar makanan kami di Seawell dengan sarapan tengah hari Miami Spice mereka.

Berharga $28 seorang, sarapan tengah hari Miami Spice tersedia pada hari Sabtu dan Ahad dari 8 pagi hingga 3 petang

Untuk menyedarkan kami, kami memulakan makan tengah hari kami dengan Boozy Berry Lemonade (rum) dan Mezcal Sunrise (tequila).

Beri + Yogurt

Hidangan pertama sarapan tengah hari Miami Spice Seawell ialah Berries + Yogurt. Hidangan ini ringan dan enak, menggabungkan rasa manis yogurt, buah segar dan granola.

Ketam Benedict

Seterusnya pada giliran makan tengahari ialah Crab Benedict. Ketam segar, alpukat yang dihiris, telur rebus dan sayur-sayuran semuanya digandingkan secara artistik di atas sepotong roti bakar. Walaupun setiap hidangan lazat, Crab Benedict sahaja berbaloi dengan harga keseluruhan sarapan tengah hari. Ketam ini sangat segar dan gabungan perisa hanya berfungsi.

Ricotta + Lemon Pancake

Ricotta + Lemon Pancakes adalah yang terakhir untuk makan tengah hari Miami Spice Seawell Fish N’ Oysters. Perisa ricotta dan lemon dilengkapkan dengan hebat oleh beri biru segar. Pancake ini manis tanpa terlalu kuat, menjadikannya hidangan hidangan ketiga yang sempurna.

Minuman di tepi Kolam Atas Bumbung

Kimpton Angler’s Hotel South Beach menawarkan pemandangan yang tiada tandingan kepada tetamu dari kolam renang atas bumbung dan kawasan lounge. Pada petang Miami yang hangat, ia adalah tempat yang sesuai untuk menyejukkan badan dan menikmati beberapa koktel.

Kami menempah Blood Orange Spritz dan Cucumber Spritz. Blood Orange Spritz dibuat dengan oren darah, aperol, mionetto prosseco dan soda kelab, manakala Cucumber Spritz menampilkan Beefeater Gin, timun, pudina dan buih. Kedua-duanya lazat dan menyegarkan.

Kolam renang atas bumbung menawarkan tetamu pemandangan dinamik 360 Miami.

Bagi mereka yang tidak boleh berhenti di kolam renang, koktel juga boleh dibeli di Minnow Bar, yang terletak betul-betul di lobi hotel.

Oyster Hour di Seawell Fish N’ Oyster

Setiap hari dari jam 6 hingga 7 petang, Seawell Fish N’ Oyster menganjurkan “Oyster Hour”. Pada masa ini, tetamu boleh menikmati separuh daripada semua tiram, dan $9 gelas Aperol Spritz atau Prosecco.

Aperol Spritz adalah satu kemestian. Koktel berpasangan dengan sempurna dengan tiram segar, dan siapa yang kita bergurau? Kami akan mengambil sebarang alasan untuk menikmati satu atau dua Aperol Spritz.

Menginap di Miami Beach, anda boleh yakin bahawa tiram anda akan segar dan menyelerakan. Itu sudah tentu berlaku semasa pengalaman Oyster Hour kami.

Kami memesan 1/2 dozen tiram mentah, dan 1/2 dozen tiram bakar. Kedua-duanya luar biasa, dan sangat berbaloi. Jika anda tidak boleh membuat keputusan antara kedua-duanya, kami syorkan untuk memesan separuh dan separuh seperti yang kami lakukan (mereka separuh lagi).

Makan malam di Seawell Fish N’ Oyster

Akhir sekali, untuk makan malam kami kembali ke Seawell Fish N’ Oyster. Kami berpeluang mencuba makan malam Miami Spice mereka, dan kami sekali lagi berasa kagum. Untuk $48 setiap orang, anda boleh menikmati hidangan tiga hidangan dekaden di Seawell Miami.

Untuk minum, kami mulakan dengan Brazilian Mule dan Cucumber Spritz. Kedua-duanya disediakan dengan baik dan menawarkan hidangan minuman keras yang banyak.

Bit Merah Panggang + Hijau

Hidangan pertama makan malam Miami Spice Seawell ialah Roasted Red Beets + Greens. Hidangan ini menggabungkan rasa unik kupang PEI, teh bunga tua delima dan udara arugula. Kami boleh mengatakan dengan yakin bahawa kami tidak pernah merasai sesuatu yang agak seperti itu sebelum ini. Bit Merah + Hijau Panggang adalah unik dan lazat.

Ikan todak

Hidangan utama untuk makan malam ini ialah Ikan Todak, hidangan istimewa yang menampilkan ikan todak segar yang digandingkan dengan kohlrabi + epal hijau, lobak bayi pusaka, tangeri dan sayu habanero. Kami tidak keterlaluan apabila kami mengatakan ini adalah Ikan Todak terbaik yang pernah kami rasai. Berlari, jangan berjalan, ke makan malam Seawell’s Miami Spice untuk menikmati hidangan ini.

Pavlova

Hidangan terakhir makan malam Seawell’s Miami Spice ialah Pavlova. Pencuci mulut ini menggandingkan kek pavolva padat dengan beri hitam, mangga yang ditapai dan wain pelabuhan bunga raya. Ia mungkin terdengar mudah, tetapi hidangan ini adalah cara terbaik untuk mengakhiri malam. Ia manis dan berperisa, tetapi entah bagaimana berjaya kekal ringan.

Chef Eksekutif Seawell Fish N’ Oyster, Craig Tooker, adalah orang yang berwawasan di sebalik menu sarapan pagi, Jam Oyster dan makan malam yang mengagumkan di Seawell. Kemahiran, semangat dan kepakarannya terserlah dalam setiap hidangan yang disajikan.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Kimpton Angler’s Hotel South Beach dan untuk menempah penginapan anda hari ini, lawati AnglersHotelMiami.com. Untuk maklumat lanjut tentang Seawell Fish N’ Oyster’s, pergi ke SeawellMiami.com.

Terima kasih kepada Kimpton Angler’s dan Seawell Fish N’ Oysters kerana melayan kami, kami tidak sabar-sabar untuk kembali!